PREA MICA IN LUMEA ASTA

Clipesc stingheră, neputincioasă în a cuprinde într-o singură privire valurile de culori ce-mi inundă ființa. O dată, încă o dată .. și încă o dată. Oftez. Prea mică într-un univers umplut cu strălucire, cu viață, cu aerul ce mă ține vie, ce-mi e vital pentru a respira, pentru a mă-ndemna spre cunoaștere . Prea mică pentru a cuprinde necuprinsul, pentru a-l ține, inspirându-l o secundă, ca mai apoi sa -i dau drumul, eu fiind împlinită.

Dar putem oare fii împliniți când ne dorim cunoaștere absolută.. catre tot? Nu.. Nu putem. Nu suntem în măsură.. nicicând nu vom fii suficient de MARI.. în lumea asta. Nicicând..

Lasă un răspuns

